{ }

سامانه ساجار

سامانه ساجار یا سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور،  یکی از بهترین سامانه های راه اندازی شده برای خدمات ادارای در کشور است . استعلام با شناسه ملی، اطلاعات گواهینامه و چند نوع گواهینامه، روش های استعلام در این سامانه بوده که بسته به اطلاعات مورد نیاز، می توان از آن ها استفاده نمود. تمامی مراجعین می توانند با داشتن اطلاعات اولیه از یک شرکت اطلاعات جامع و کاملی را از آن بدست آورند.

در سامانه ساجار امکان جستجوی اسم شرکت، نام مدیر عامل، کد مالیاتی، رشته فعالیت، وضعیت اعتبار و تاریخ گواهینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری وجود دارد، همچنین می توان رتبه قبلی هر شرکت را نیز مشاهده کرد.

سامانه ساجار تنها مرجع رسمی و قانونی استعلام رتبه شرکت‌ها در رشته ‌های است که در حال حاضر زیر نظر سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می ‌کند.

 

سامانه ساجار

 

 

در سامانه ساجار چه اطلاعاتی به مراجعین نمایش داده می شود؟

در سامانه ساجار امکان جستجوی اسم شرکت، نام مدیر عامل، کد مالیاتی، رشته فعالیت، وضعیت اعتبار و تاریخ گواهینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری وجود دارد.

 

نحوه استعلام رتبه شرکت ها از سایت ساجار را شرح دهید؟

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری بر اساس تعداد افراد متخصص، صلاحیت پیمانکاران، کیفیت فعالیت ها، رعایت اصول و قوانین و میزان سود دهی و توان مالی آنها تعیین می شود.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با

موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر تماس بگیرید

 

 


نظرات