{ }

شما حتما با موتور جستجوي گوگل آشنا هستيد و تاکنون جستجوي هايي را در اين موتور جستجو انجام داده ايد. پس از جستجو در موتور جستجوي گوگل نزديکترين وب سايت مربوط به کلمه کليدي مورد نظر شما در گوگل نمايش داده مي شود که برخي از اين نتايج به صورت طبيعي در نتايج جستجوي گوگل نمايش داده مي شوند که تحت عنوان SEO Organic مشخص شده است و برخي ديگر بابت نمايش وب سايت خود در موتور جستجوي گوگل هزينه پرداخت مي نمايند که تحت عنوان Google Adwords هستند.

 

گوگل ادورز چگونه عمل مي‌کند؟

در روش گوگل ادورز شما حسابي در گوگل خواهيد داشت و مبلغي را به عنوان شارژ در حساب خود خواهيد داشت و مي توانيد به گوگل اعلام نماييد قصد داريد وب سايت شما براي چه کلمات کليدي در گوگل نمايش داده شود و همچنين مشخص نماييد کاربران در چه موقعيت جغرفيايي تبليغ شما را ببينند به عنوان مثال مي توانيد مشخص نماييد کاربران فقط در داخل ايران تبليغ شما را ببينند و همچنين مي توانيد مشخص نماييد تبليغ شما در چه ساعاتي از روز نمايش داده شود. با توجه به تنظيمات شما تبليغ شما در گوگل نمايش داده مي شود و از هر کليکي که کاربران بر روي تبليغ شما انجام مي دهند گوگل مبلغي را از حساب شما کسر مي نمايد.

چرا بايد از گوگل ادوردز استفاده کنيم؟

واضح است که تفاوتي بين نوع بازديدکنندگان در سايت وجود دارد. بازديدکنندگاني که ممکن است سايت را در نتايج طبيعي گوگل پيدا کرده باشند رفتار متفاوتي با بازديدکنندگاني که از طريق گوگل ادورز وارد سايت شده اند خواهند داشت. دليل اين امر بسيار ساده است. ترافيکي که از طريق جستجو و گشت و گذار به عبارتي سئو به دست آمده باشد، مربوط به بازديد کنندگاني است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. اين درحاليست که بازديدکنندگان تبليغات پولي به خوبي مي دانند که بر روي تبليغ کليک مي کنند و به دنبال خريد محصول يا خدمات موردنياز خود هستند. بنابراين شما به ميليون ها بازديدکننده مروري (از طريق نتايج طبيعي) نياز نداريد. در عوض به بازديدکنندگان خاص و هدفمندي نياز داريد که از طريق ادورز وارد سايت شده اند.


نظرات