{ }

اولین گام این است که بتوانید از بین روشهای مهاجرتی کانادا یکی را انتخاب نمایید. 

 مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری : که در سال 2019 به حداقل 350 هزار دلار نیاز خواهید داشت. و تنها برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری برای کبک می باشد. و باقی روشها کارآفرینی محسوب میگردد.

 مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال با اسکیل ورکر به واسطه ی سیستم اکسپرس اینتری: که در سال 2019 حداقل امتیاز را باید کسب کنید. شما میتوانید با مطالعه صفحه > اکسپرس اینتری < میتوانید امتیازات خود را محاسبه کنید.

 مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی: کارآفرینی تقریبا در تمام ایالتهای کانادا امکان پذیر است. و کلیات آن بدین صورت است که با دریافت ویزای کارآفرینی،اگر برای تعدادی در کانادا شغل ایجاد کنید و بیزینسی را راه اندازی کنید میتوانید درخواست اقامت دائم داشته باشید.

 مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی: این برنامه مهاجرتی برای هنرمندان و  ورزشکاران بین المللی راه اندازی شده است. کسانی که در سطح بین المللی فعالیت هنری یا ورزشی داشته اند و توانسته اند از این را به مقامات بین المللی رسید یا کسب درآمد کرده باشند.

 مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسر شیپ: این برنامه مهاجرتی برای افراد درجه یک خانواده ها طراحی شده است؛ کسانی که در کانادا اقامت دائم دارند و یا سیتیزن کانادا هستند و وابستگانشان در خارج از کانادا زندگی میکنند  میتوانند اسپانسر آنها باشند و آنها را به کانادا دعوت کنند.

 مهاجرت به کانادا از طریق دعوتنامه کاری: در صورتی که کارفرمایی در کانادا درخواست کند که یک مهاجر را برای وسعت بخشیدن به کار خود نیاز دارد و این درخواست واقعی باشد، یعنی هیچ کس که مقیم کانادا می باشد نتواند به عنوان نیروی کار جای ایشان را پر کند، میتوانید به صورت کاری به کانادا مهاجرت کنید؛ که البته دانش و ارائه مدرک زبان و ارائه مدرک حداقل 4 سال کاری اجباری می باشد.

 مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی: این نوع از مهاجرت برای کسانی است که جانشان در کشور خودشان در خطر است. که این موضوع را باید به اداره مهاجرت و دادگاههای کانادا اثبات نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل: در تمام استانهای کانادا امکان دریافت اقامت دائم پس از گذراندن دوران تحصیل و کار فراهم است. اما در کبک میتوانید پس از گذراندن دوران تحصیل حتی در حدود 1سال و نیم مستقیما درخواست اقامت دائم داشته باشید. دریافت ویزای تحصیلی کانادا یکی از خدمات تخصصی موسسه می باشد. که حتی بدون داشتن مدرک زبان نیز میسر است.


نظرات